Fresh from the owner...

28 January 2012

Bila budak-budak bergaduh!


taken from FB









my foot: betul kan? kejap je budak-budak ni bergaduh pun. kejap cakap jangan kawan dengan orang ni la dengan orang tu la. alih-alih tengok molek ada je main sesama dia orang. kalau orang dewasa? jangan haraplah.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. Betul lah kan.. Bdk2 gaduh kejap je.. Pastu elok pakatnya.. ;)

    ReplyDelete
  2. betoi2.. budak2 mmg gitu.. kena pukul pun, nangis kejap... dah bhenti nangis main balik..hihiii

    ReplyDelete
  3. Bergaduh budak2 mcm tulah kan

    ReplyDelete
  4. that's right! begitulah budak2..sebab tu ibubapa kalau boleh jgn cepat masuk campur bila budak2 bergaduh, silap2 mak bapak bergaduh, anak2 elok2 jer pas tu..wat malu jer.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign