Fresh from the owner...

01 January 2012

2012 di Johor dan Pahang.

alhamdulillah... sudah selamat berada di Pahang. malam tahun baru masih di Johor. paginya pun sempat beli baju dua tiga helai baju baru kerana ingin melakukan penghijrahan. sudah bertekad sejak sekian lama. dengan izin Allah harap termakbul niat itu.

malam ni baru tiba di Pahang. syukur sepanjang perjalanan tiada masalah dan lancar semuanya. hujan renyai-renyai di certain tempat saja. hari ini jugak hari lahir my BIL yang sakit tu. sudah 42 tahun. masih dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. semoga ada sinar untuknya di tahun ini.



semoga kita sentiasa dirahmatiNYA. kami tidur agak awal. pukul 12 je dengar bunyi bunga api dan mercun bagai. tapi tidur tetap tidur. tak ada celebration ye. sebab tahun tetap bertukar ganti. pertukaran kita setiap tahun ni macam mana? kearah kebaikan ke atau sebaliknya? fikir-fikirkanlah.


SELAMAT TAHUN BARU 2012




my foot: macam mana dengan tahun baru kamu?

pic godek2 kat Google Image


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. saya pun dengan anak tdo awal, memang x dgr langsung bunyi bunga api.. suami sengsorang jer join jiran setaman pergi tgk kat tmn hihihihihi....

    ReplyDelete
  2. wahhh ada penghijrahan sempena tahun baru? nanti share cerita yea :)

    ReplyDelete
  3. Mlm tahun baru kami di shah alam.. besoknya balik kg.. hohoho blk kg.. :D

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign