✿ Rumah SalYa ✿: January 2011

Fresh from the owner...

25 January 2011

Dah 2011 tapi saya still sepi tanpa berita. Kenapa ye? Huhuhu...



tajuk saja dah panjang bukan main. actually, aku dah tak guna domain sendiri. sebenarnya lupa nak bayar. sedar-sedar domain tu ter'hang' begitu aje. nak mintak encik suami bayar la tapi dia sibuk sikit. takut jadik apa-apa, aku berbalik semula la dengan blogspot ni.

nanti dah bayar domain tu aku bagitau ye. banyak jugak benda yang jadik lately. mood malas nak update blog, my BIL yang tengah sakit. encik suami yang still on mc. ni semua mengingatkan kita, dugaan datang dalam pelabagai bentuk dan keadaan. sama ada kita terima semua ni atau tak... itu bergantung pada iman dalam diri kita sendiri.

bukan senang nak hadapi semua yang jadik. tapi kita kena berusaha. kena tabah. kena redha. kena sedar hakikat kejadian kita ni. yang hidup pasti akan mati. yang hidup juga akan terus diduga. berbalik la pada Yang Maha Esa. moga-moga ada sinar terang di hujung jalan kan?




my foot: apa yang jadi lebih berat bahu yang memikul daripada yang melihat...

pics from Google Image File

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign