Fresh from the owner...

10 December 2011

Puding terlebih.


hari tu teringin sangat nak makan puding. susu cair ada banyak. so, me pun carik la puding segera untuk makan dengan susu cair tu. masa kat rumah MIL, my SIL yang buat. macam sedap pulak walaupun bendanya simple je.

bila balik, me buat sendiri. cuma kali ni terlebih nata de coco. hahaha... tapi sedap jugak. dan habis sekelip mata je.






my foot: kadang-kadang simple la sedap kan?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. kalo bg kita nata tu, mmg habis seelip mata tak smpt nk berpuding.

    ReplyDelete
  2. yup betul tu...simple lah yang sedap sangat kadang2 tu hehe

    ReplyDelete
  3. sedapnya..nmpk kat gmbr dah tau kesedapannya hehehhe

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign