Fresh from the owner...

19 November 2011

Malaysia jumpa Indonesia di final Sea Game!!!


game belum tamat lagi. tapi Indonesia dan score 2 dan Vietnam 0. nampaknya kita akan jumpa Indonesia juga di final nanti. mesti gamat dan gawat. tambahan pulak dua tunggak utama Malaysia tak main. harapnya boleh pertahankan emas.

tapi kalau gagal jugak bersyukur la dengan sekadar kilauan perak. tapi apa yang pasti kalau tak berusaha takkan berjaya kan? kalau sebelum ni boleh kalahkan Indonesia, kenapa masa final nanti tak boleh. cuma kena bermain dengan lebih baik la. itu je.







my foot: harapan rakyat Malaysia terutama peminat bola ni tinggi. tapi jangan terlalu mengharap sebab nanti kalau kalah mula la nak menuding jari, nak mengata pemain itu tak baguslah apalah. semangat kesukanan kena tinggi okay. good luck untuk team Malaysia.

pic godek2 di Google Image


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. setuju..kalau baru ni kita dapat kalahkan mereka kenapa masa final tidakkan..semoga Malaysia akan bermain bersungguh2 dan jadi juara.

    ReplyDelete
  2. ya lah kan ling..hopefully dorang main dgn bagus..

    ReplyDelete
  3. Go Malaysia go go!!!! Berdebar2 nk tggu game tu :)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign