Fresh from the owner...

10 November 2011

Aktiviti Hari Sabtu lepas.

aktiviti hari sabtu. bawak budak-budak dua orang ni ke taman permainan. sebenarnya, encik suami nak bawak alya dengan anis je. tapi Azfar dok tengok je. kesian la pulak. last-last bawak dia jugak. sesekali keluar ke taman apa salahnya. cuma budak dua orang ni la aktif sikit kalau ke taman. 

layan pics dulu la.

excited main buai.

gelongsor terbalik.

ni dengan sepupu-sepupunya.

abah kata tak nak ada pic dia sekali. tapi ni dah macam pengadil sebab budak berdua ni daripada duduk tiba-tiba bangun berdiri. hahaha...

puas panggil Anis bergambar.

Alya ligat je bergerak ke sana sini.

ni aktiviti last. jalan atas batu.

Alya memang semangat. siap pusing berkali-kali. tak sakit katanya pijak batu kecik-kecik tu.

masa ibu tengok Kak Long dengan Kak Ngah, Azfar duduk dengan abah.

mula-mula sampai ambik pic dengan ibu dulu.

pic candid me and my small family.







my foot: tu la aktiviti sabtu dua minggu lepas sebelum balik Terengganu. budak-budak ni seronok la kalau dapat main kat taman.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign