Fresh from the owner...

22 November 2011

Ada apa dengan Asrarudin?



kalau tak sebab gol penyamaan daripada Asrarudin ni, kita belum tentu dapat pingat emas untuk bola sepak. tapi bukan itu yang aku nak cerita. dalam pada orang rumah ni dok meneka siapa la yang akan sumbat gol bagi team Malaysia, Anis dok bising-bising sebut 'Asrarudin'. bukan sekali tapi banyak kali.

abahnya tanya, Baddrol Bakhtiar ke sumbat gol. Anis geleng. aku tengok je. lama sikit, memang Asrarudin yang sumbat gol. memang bersorak gila orang kat sini. lepas tu abahnya tanya lagi, siapa yang akan buat Malaysia menang. tapi Anis diam je. last-last dia masuk bilik tidur.

dan memang betul, tak ada siapa yang buat Malaysia menang sebab terikat satu sama terpaksa la ambik sepakan penalti. dan Malaysia menang dengan cara tu. memang terbaik la game tadi.





my foot: hahaha... kebetulan ke? kebetulan je tu. my BIL siap cakap: "Patutlah Anis tak jawab bila tanya siapa score lepas ni. Memang tak ada orang pun."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. kan..kalo tk sebab gol penyamaan tu..tkthulahhhh

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign