Fresh from the owner...

11 October 2011

Wajah kesayangan hamba!!!


ada persamaan tak? sama-sama botak. dua hero kesayangan saya. tapi hero besar saya ni sakit. demam. siap dengan batuk-batuk lagi. malam-malam dok mintak saya tolong selimutkan dia. okay... encik suami kalau ada kat rumah memang manja. macam-macam nak makan termasuklah opor sotong. erk... ada orang buat ke sotong tu masak opor? hmmm...




my foot: my sis kata layankan je. kalau dia nak sangat makan kita masak je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. opor sotong? 1st time dgr ni hehe... cer bg resipi.tak reti la masak opor huhu

    ReplyDelete
  2. sama :) dua-dua bulat dan kiut

    ReplyDelete
  3. hihihi sepesen. dmam ke si comel tu / cian
    jadi buat opor sotong nnti share rsepi ye!

    ReplyDelete
  4. sebenarnya hero besar mmg lagi manja dr kecik cuma control macho jek...hehehe

    time sakit la demand macam2 ek...

    p/s: sya baru dpt kad raya tadi...
    mekasih byk yea :)

    ReplyDelete
  5. sis,memang look alike papa dia.comel..! hihi..

    *eh..P tu opor sotong ye sis?

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign