Fresh from the owner...

12 October 2011

Kenangan itu selalu ada.

jemaah haji semuanya dah selamat bertolak. sekarang ni kan musim haji. setiap kali Aidil Adha nak datang, mesti kenangan November 2009 tu datang jugak. kurniaan Allah. dalam pada keadaan dia sangat teruk dengan peluang hidup 50-50 je masa tu. tapi siapa sangka kan. keadaan dia sekarang ni yang petah bercakap, suka mengusik buat aku dengan encik suami bersyukur sangat.





my foot:  kenangan untuk Nur Anis Insyirah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. Alhamdulillah..Kuasa Allah.. :)

    ReplyDelete
  2. owh,,, cian nye dia!!!

    kenapa dgn dia ek?

    alhamdulillah, dia ok sekrang

    sorang kwn sya pun kena cam gini, siap doktor kata takde harapan,
    now budak tu bukan main sihat...syukurr

    ReplyDelete
  3. segalanya kuasa Allah swt.. Syukur!! ;)

    ReplyDelete
  4. kesiannya anis dlu2..tk smpi hati sy nk tgk lama2 kak..

    ReplyDelete
  5. keajaiban tuhan.. tiada siapa y dpt menghalang.. cuma..sbg hambanya kt harus hargai.. apabila tuhan mberikan keajaiban dlm khidupan kita..amin...syukur pada-Mu...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign