Fresh from the owner...

20 September 2011

Kena walk slowly. Kalau tak jatuh tergolek pulak nanti.

tak sempat nak ziarah semua rumah. BW mana yang sempat je. tapi akan cover kemudian. sebabnya tuan rumah ni tak berapa nak sihat. dengan flunya, batuknya. anak-anak yang flu, batuk dan demam. kadang-kadang bila tertidur kejap dan telefon berbunyi rasa macam mamai-mamai je. semalam Alya yang kejutkan kata telefon berbunyi. nak buat macam mana. dengar tapi macam dalam mimpi je semua tu.

ni nak settle anak-anak buah pergi sekolah pulak. mak ayah tak ada dia orang ni. harap mak saudara je la yang tolong jaga. akalu kejam macam aku ni memang aku tak jaga punya. hahaha... kejam ke?



my foot: nanti la sambung cerita ye. banyak cerita yang tak tercerita lagi ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. ala kesiannya..semoga cepat sembuh.musim cuaca tak menentu ni.anak2 izan pun pakej selesema batuk bagai....

    ReplyDelete
  2. tak sihat ya tuan rumah kesiannya

    ReplyDelete
  3. Takpe. dah sihat nanti blehla BW.....
    akak pun buat sekadar tersempat je....he..he..he

    ReplyDelete
  4. takpe la...

    dulu kan yg mana utama...

    yg penting awak dan anak sihat..

    take cara yea

    ReplyDelete
  5. Take care sis.. Mekasih dlm x shat rjin jenguk kami.. ;)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign