Fresh from the owner...

13 September 2011

Ditangguhkan ye! Bukan tak jadi!


sesiapa je yang guna prepaid termasuklah aku boleh menarik nafas lega sebab tax 6% tu ditangguhkan dengan campur tangan orang atasan. selamatlah kita ye. tapi kena ingat la. ia diTANGGUHkan. bukan diBATALkan. kalau tangguh maksudnya benda tu akan berkuatkuasa jugak nanti.

masih selamat ke? selamat la buat masa ni.



my foot: lepas ni sila guna public phone semula ye!!! hahaha...

pic godek2 kat Google Image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. entah2 naik diam2 jer..cam ASTRO tu...

    ReplyDelete
  2. hihihi kita guna bil..tetap byr cukai jgk..huwaaaaa

    ReplyDelete
  3. huhu..teringat zaman guna n bgayut kat public phone dulu-dulu...no hp memang hafal,skarang no hp hubb sendiri kdg2 tak ingat..alahai..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign