Fresh from the owner...

23 August 2011

Sekarang boleh la merayap-rayap ke rumah kawan-kawan!!!


diiringi dengan lagu Aishiteru, aku boleh la BW malam ni. anak-anak pun dah tidur. kenapa aishiteru? entah. ni penangan anak-anak buah aku la ni. hari-hari dok mintak nak salin lirik lagu ni. aku pernah dengar dia orang nyanyi tapi tak berapa fokus dengan nada lagu tu. bila dia orang search internet dan bukak youtube semata-mata nak denagr lagu ni, baru la aku perasan... sedap jugak lagu ni rupanya. lambat kan?

padahal sebelum ni dah pernah dengar lagu ni. theme song untuk sinetron Cinta Melody kot kalau tak silap aku. sebabnya, lepas tengok sinetron tu, bebudak ni mintak aku carikkan lirik lagu tu. tapi aku je buat endah tak endah. suruh eja aishiteru pun tak berapa nak tahu. nyanyi je tahu la dia orang.

lagu ni kalau ada la di antara kamu yang duduk jauh-jauh dengan pasangan masing-masing memang boleh layan la jiwangnya. memang feel jugak la. kena pulak kalau dengar malam-malam. mungkin aku je kot yang layan jiwang. hahaha... jiwang pun jiwang la. janji bahagia.




my foot: aishiteru means i love you...

pic godek kat Google Image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. izan pun lmbt tahu lagu ni,selalu dgr adik yg lelaki tu dok main gitar dlm bilik dia lagu ni hehe...sedap jugak..santai je lagunya =)

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign