Fresh from the owner...

13 August 2011

Lagi senarai kuih-muih yang ada kat Malaysia ni...


Kuih takut untuk dimakan
NAGAsari


Kuih paling style
Kuih CARA


Kuih untuk mekap
Tepung Gomak


Kuih berlagu 
Qasidah


Kuih ala hispanic
Kuih Lopez


Kuih paling kaya 
Jala Emas


Kuih paling jauh 
Kuih Bulan


Kuih paling tenteram
Kuih Makmur





my foot: apa lagi kuih-muih yang ada ek? hehehe...

pics godek2 kat Google Image




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. Kita paling suka kuih lopeh.. Suka bebenor.. Sampai tgk gambor pun dah terasa2 je.. ;)

    ReplyDelete
  2. SALAM...

    salam kenal..


    macam-macam nama kuih kann..

    tp sy tau makan jer..he..he

    ReplyDelete
  3. hahaha kreatif kamo ye (^_^)kat Malaysia ni mmg kaya ngan kuih yg nama nye unik2 kan kihkihkih

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign