Fresh from the owner...

21 August 2011

Jangan malu-malu... Jangan segan-segan...

semalam cuma sempat pos dua entri je. penat sikit. kebetulan semalam hujan dan cuaca sangat redup dan sejuk. memang sesuai untuk bersantai dan tidur. hahaha... BW sempat dua tuga buah rumah je. kira pagi ni nak cover BW la... tapi tetidur jugak bila mengadap si kecik Azfar ni. kelakar tak saya? ngeee... siapa yang nak kad raya dari saya boleh emel atau boleh tinggalkan add kat ruangan komen. add takkan aku publish punya... ^_^ tawaran sampai la hari terakhir puasa. jangan la segan-segan nak kad raya sebab aku pun ikhlas memberi. puasa bukan selalu pun. jadik tak salah memberi dengan niat mengeratkan ikatan persaudaraan kita kan?


my foot: jadik jangan malu-malu. jangan segan-segan ye. nak mengembalikan nostalgia lama bagi kad raya macam zaman bebudak dulu-dulu. meriah sesangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign