Fresh from the owner...

25 August 2011

Cikgu selalunya betul!!!


Cikgu: Peraturan kelas cikgu cuma ada 2.

Murid: Apa peraturannya cikgu?

Cikgu: Yang first, cikgu sentiasa betul!

Murid: Satu lagi?

Cikgu: Yang second... jika ada kesilapan, sila rujuk peraturan yang first!

Murid: .....??




my foot: muahaha... sengal punya cikgu.

pic godek2 kat Google Image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. budak2 sekolah percaya dan terima bulat2 apa cikgu pesan. kalau suruh bawa kertas warna, mesti nak cari kertas warna. kertas minyak xmau, padahal nak buat kerja seni je pun. hasil tetap sama. tapi sebab cikgu dah pesan 'A' maka tetap 'A' jugak la. tapi zaman sekarang xtau la anak murid nya macam mana :)

    ReplyDelete
  2. hahahahaduilah..sengal je cikgu ni...jwpn mudah je dia bg.

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign