Fresh from the owner...

25 August 2011

Boleh pengsan kalau macam ni...

‎satu hari kat kelas agama, Aminah tidur je macam biasa. 
Ustazah tanya soalan: "Siapakah orang yang patut kita hormati dan sayangi?"
tak ada siapa jawab.
adalah seorang budak lelaki kat belakang Aminah tu jahat sikit. 
dia pun cocok punggung Aminah dengan jarum.
Aminah pun menjerit: "MAK!!"
Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betul.

Aminah sambung tidur. 
Ustazah tanya lagi soalan: "Siapakah pencipta alam dan segalanya?" 
Budak tu cocok lagi dengan jarum dan Aminah pun menjerit: "YA ALLAH!!" 
Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betul.

Aminah sambung tidur balik.
 pastu ustazah pun tanya lagi soalan: "Apa yang patut seorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?" 
budak tu cocok lagi. 
tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata:
 "Kau cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!" 
Ustazah tu terus pengsan.



my foot: jangan pengsan la ustazah. akekeke...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign