Fresh from the owner...

11 August 2011

Allure-All Cried Out Ft 112



lagu ni ada sentimental value sebenarnya. apa sentimental-sentimental nih? tiap kali ramadhan tiba, aku selalu teringat lagu ni dan my old friends time belajar dulu. kenangan kita dengan kawan-kawan memang kita takkan lupa sampai bila-bila kan?

lagu ni... lagu terakhir kita orang dok enjoy dengar kat Section 6 sebelum balik raya keesokkan harinya. lepas sorang, sorang balik raya. last-last tinggal le dua tiga orang tak balik raya dan kami berkaraoke dengan lagu ni kat tingkat 3 dalam bilik member sabahan diringi dengan tembakan laser oleh siapa entah kat luar bilik tu.

tiap kali dengar lagu ni... ingat time-time tu. ingat time-time puasa sama kawan-kawan je. cuma ingatan je yang ada. tak boleh nak ulang balik pun semua tu kan?





my foot: kadang-kadang rasa rindu dengan zaman-zaman tu. ye la zaman enjoy tak hingat. sekarang pun enjoy jugak tapi caranya berbeza la.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign