Fresh from the owner...

12 June 2011

Menang kalah tu kan ke adat!!! Huhuhu...


credit to syafzmagz.com


semalam final bola piala FA. kemenangan dah tentunya sah milik Terengganu. tu pun sebab Daudsu terbuat gol sendiri. kalau tak belum tentu la Terengganu menang. tapi adat bertanding tu biasa la. ada menang, ada yang kalah. kalau semuanya menang, siapa pulak yang akan kalah kan? hahaha...

hakikatnya senario sukan kat Malaysia macam ni la... kalau menang, puja dan puji menggunung tinggi. dia la yang terbaik. terhebat dan segala ter lagi. tapi kalau kalah, yang ter dulu tu la jadik yang terburuk. dan puji dan puji pun agak-agak jugak la kan. jangan terlebih. sekadar cukup-cukup je.

aku tak sokong mana-mana team pun. tapi disebabkan orang rumah aku orang Terengganu, aku akan sokong Kelantan. hehehe... dah tentu dia akan sokong team negeri dia. dah negeri dia yang main. menang pulak tu. memang akan dok bercakap pasal Terengganu menang je la lepas ni. poning makcik!!!

apa pun, ada lagi piala yang belum dimenangi. Kelantan boleh fight la untuk piala liga. Kelantan kan duduk kat atas sekarang. good luck la ye team bola sepak mana-mana pun. best team wins!!!


my foot: hmmm... nasib baik la aku bukan peminat bola. kalau tak mesti aku pun sama naik jerit GOOOOLLLLLL!!!! hahaha...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign