Fresh from the owner...

02 October 2010

Okay... Selain malas, susah sikit nak on lappy!!!


ini pun tengah beronline dengan si Anis merayap ke sana-sini.
alhamdulillah... Alya dah okay sikit nampaknya.
cuma kadang-kadang dia carik encik suami.
biasa la anak manja abah katakan.

tadi dia sempat ikut my sis pergi rumah orang kawin.
banyak jugak dia makan katanya.
balik-balik happy je.
tapi biasa la jugak.
sampai rumah je mesti panggil ibu.
hehehe...


aku dengan Anis tak ikut sebab tak muat.
kereta penuh dengan budak-budak je.
so tak ada hal sangat la.
ada jugak budak-budak yang tak pergi.


wah... nak cerita pasal malas online.
tapi tercerita pasal benda lain pulak.
ngeh...ngeh...ngeh...


my foot: nak bawak si kecik ni mandi la kejap. kalau rajin aku sambung lagi ek?!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. haha.. apa dah boleh buat.. Sambung, jgn x sambung ehehe

    ReplyDelete
  2. kekadang rasa malas aja tapi rindu le pulak

    ReplyDelete
  3. dni ada masalah line tenet kak. terus mati segala mood. hu

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign