Fresh from the owner...

06 September 2010

TV3 akhirnya mohon maaf!!!


kebetulan semalam masa aku tengok Buletin Utama, pembaca berita aka wakil pihak tv3 menyampaikan rasa kesal dan ucapan mohon maaf buat penonton tv3. kenapa? sebab iklan raya aidilfitri 2010 tu la. tv3 dah tarik balik iklan tu.

okay la tu. at least dia orang faham. kalau kena macam stesen tv lain yang mungkin tak faham-faham? lagi susah kan? lagi sakit hati. betul tak? next time tv3, buat thorough discussion. ambik la masa selama mana pun. gunakanlah mereka yang tahu menjaga sesitiviti penonton. bukan yang mengejar untung semata.

okay la. good luck next time. terima kasih jugak sebab tarik balik iklan tu!!!


my foot: kadang-kadang je sempat tengok tv. huhuhu...


pic from Google Image file
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. ha ah kak... memang patut iklan ni ditarik balik.. lega dni tengok sealam.. tu la.. len kali biar logik sket iklan tu :p

    ReplyDelete
  2. waaa.
    tahniah tv3 amik tindakan cmnie.

    ReplyDelete
  3. masa first tgk iklan tu kuar..rasa mcm nk marah pun ada..ye la, konon satu malaysia tp silap..ehee tp lega dah ditarik balik..

    ReplyDelete
  4. lega bila iklan ni di ambil serious

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign