Fresh from the owner...

16 September 2010

Tension la pulak dengan line yang HAMPEH ni. Grrrr.....

dah dua hari cuba nak blogwalking tapi masih tak dapat.cuma dapat loading front page je. tension la jugak. mood baik tapi line ni takberapa nak baik. susah jugak kalau macam tu kan? huhuhu...

end up macam biasa la. berhadapan dengan line macam ni akhirnya ku tutup je lappy. tak sakit hati. ngeee...

tambahan pulak dengan komputer lain pun ada masalah cpu. lappy ni dengan virus trojan la trojon la... macam-macam ada. antivirus dok bagitahu je ada virus. tuan lappy ni je macam tak berapa nak reti. huhuhu...

kena hantar ke kedai jugak. kalau tak habis kerja-kerja yang tersimpan rapi dalam cik puan lappy ni diserang penyakit. susah pulak nak ubatinya nanti.

ada sesiapa yang mahu belikan saya lappy baru? hehehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. line tenet dni hari ni okay sket.smalam hampeh. huu

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign