Fresh from the owner...

08 September 2010

Lagi berita tentang Datuk Sosilawati yang hilang!!!


masih lagi dengan kehilangan pengasas kosmetik terkenal. menurut kata polis, dia orang yakin beliau masih selamat. harap-harap bertemu sebelum Aidilfitri. tapi dapat ke? kalau tidak... beraya tanpa ibu la anak-anak beliau tahun ni.

sipa la yang nak kenakan Datuk Sosilawati ni? tunggu nak pekenakan orang lepas raya boleh tak? berdosa buat orang macam tu. apa punya manusia la dia orang ni...

berita lanjut boleh kamu temui di sini dan juga ini.



my foot: kalau nak duit tak payah la sampai nak culik kan? macam-macam spekulasi orang buat mengenai kehilangan beliau. harap-harap jugak anak-anak beliau tabah dan cekal!!!


info from Kosmo online and  harian metro online
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. macam-macam...



    Salam Aidilfitri buat awak dan famili. Semoga ceria di hari raya.


    Sudilah terima kad yg simpel di'rumah' saya.

    ReplyDelete
  2. semoga dato' kembali dgn selamat..

    salam aidilfitri buat awk n family..

    ** td baca semua kisah anis.. sy rsa sgt2 sedih.. anis pon d warded d icu htaa yer??? sama la dgn saya,.. thn 2008..sy pon diintubated n bgantung pnuh d msin oksigen...

    SALAM PKENALAN yer

    ReplyDelete
  3. huhuu... dni sian kat anak2 dia nak raya ni kak..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign