Fresh from the owner...

25 September 2010

Belum lagi reda kes baby dan taska... dah ada kes baru!!!



baru je lagi keluar cerita pasal baby meninggal kat taska.
kali ni ada lagi baby yang meninggal.
kat taska jugak.
umur baru tiga bulan.
sebabnya tersedak susu.


dah ajal tu nak kata macam mana kan?
anak ni pinjaman atas dunia.
kalau dah ditakdirkan untuk diambil semula...
siapa kita nak halang?


takziah buat keluarga mangsa.
sudah ketentuan.
kita pun tak ada pilihan.
kena kerja.
siapa lagi boleh diharapkan kalau bukan taska.
entahlah...

beritanya di sini jika mahu tahu.




my foot: lepas susukan baby... tepuk belakangnya sampai dia sendawa. kalau dah sendawa tapi still tersedak memang tak boleh buat apa la...

pic from Google Image file
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. betul kata awk..kita kene kerja, nk buat mcm mana..entahlah ssh nk kata..anak dipinjamkan oleh Allah utk kita..dah rezeki kita smpai situ je kan..

    ReplyDelete
  2. betul tu.. bukan sembarangan jaga baby.. huhu sian dia

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign