Fresh from the owner...

20 August 2010

Susu Ibu Tidak Akan Kering: Untuk mereka yang baru jadi ibu!!!


untuk mereka yang pertama kali jadi inu mesti rasa gusar kan? cukup ke tidak susu untuk anak bulan puasa ni? tak kering ke susu? aku tak pernah fikir pulak macam tu dulu. mungkin sebab susu banyak kot. alhamdulillah. 

kalau pam sampai terpaksa buang sebab dia orang tak nak minum melalui botol. ada jugak simpan stok dal fridge. tapi dah masuk dua bulan tak guna-guna jugak. tak tahu masa bila nak bagi. anak-anak dah tentu dengan aku 24/7. hehehe...

pada yang gusar tu boleh klik SINI untuk tahu lebih lanjut. kosmo online ada artikel menarik tentang isu ini.


my foot: alhamdulillah... anak-anak belum putus susu. membesar dengan cergas dan cerdas walaupun kerap sakit. ngeee...


pic credit to kosmo online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. :D tak sabo ah dni nak ado anak kak


    larikssss

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign