Fresh from the owner...

01 August 2010

Mood KFC la pulak!!! Jom ke KFC. Kamu belanja ye? Ngeee...


sedapnya kalau dapat makan KFC. last time makan pun nugget seketul. itu pun sebab anak-anak buah mintak belikan. macam la tak boleh nak makan nugget yang goreng sendiri tu. lagi murah... dapat pun banyak daripada nugget KFC. hehehe... banyak cekadak pulak aku kan?!

rasa macam mahu ajak encik suami ke KFC minggu depan. kalau tak pun ke McD. dah lama tak pergi McD. mahu cuba GCBnya sebelum puasa. nanti tak la mengidam nak makan kan? mengidam ke? tak ada maknanya mengidam.

masa mengandungkan Anis... teringin jugak nak makan makaroni dan cheese Kenny Rogers. malas nak ke Kuantan semata-mata nak ke KR makan benda alah tu. kebetulan pulak masa tu KFC keluarkan menu baru yang ada bebola ayam dalam makaroni tu. dah lupa pulak namanya.

merasa jugaklah makan walaupun tak serupa. ni nak makan KFC ni kamu la belanja ek? minggu depan mintak encik suami makan kat sana pulak. hehehe...


my foot: Anis dah bangun la. mahu layan si demam ini dulu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. pssst... dni terliur ni kak.. kasi dni sket ;D

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign