Fresh from the owner...

29 July 2010

Strawberry!!! Perh... sedapnya! Kalau dapat petik sendiri mesti sedap kan?


search kat Google pasal buah strawberry.
saja nak tengok buah yang kalernya merah tu.
last tengok strawberry kat ladang masa pergi Cameron Highlands.
tu pun berbelas tahun yang lalu.
lepas tu... lalu je kat Cameron Highlands.
tak singgah pun sebab nak cepat ke Perak.


sekarang ni PUAN BUNGA dok sibuk-sibuk petik strawberry.
cicah dengan coklat.
kita kat Malaysia pun petik juga.
tapi buah rambutan la.
nak cuba jugak la cicah dengan coklat.


sedap ke?
hahaha...
nanti buat eksperimen.
durian???
erk?!!


jom tengok ni dulu la...

*

*

*

*

*

*

*

*

*








telefon strawberry pun ada...

ini brand LG... nama telefon pun strawberry-vx8500!!

hah, jangan buat main!!! bus stop bentuk strawberry pun ado!!!



my foot: nikmat semua ni kan? datangnya daripada Yang Maha Esa!!! bersyukurlah kita sentiasa hendaknya...


pics google kat Google Image
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. sedapnye kalau strawberry di depan mata..pasti nk ngapp jer...hohoho

    ReplyDelete
  2. bus stop tu!
    whoaaaaaaaaaa cantik ;)

    ReplyDelete
  3. @ sweetsal

    tu la...
    petik buah-buahan tempatan je udah la yang...

    ReplyDelete
  4. @ ardinihumaira

    buah rumah bentuk strawberry pulak la...

    boleh gitu?

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign