Fresh from the owner...

29 July 2010

Si kecik ini sudah advance dalam banyak benda!!! Hahaha... macam kakak jugaklah dik!!!



saya Nur Anis Insyirah...
umur saya 11 bulan bulan depan.
saya sangat lasak nak suka kutip benda-benda atas lantai.
kertas paling saya suka makan.


sekarang ni saya tengah belajar berdiri dan bertatih.
walaupun saya tak berapa master merangkak tapi saya advance lebih.
saya dah pandai minum air guna straw.
advance juga kata abah saya.


ajuk orang cakap pun saya suka walaupun saya tak boleh cakap betul lagi.
hehehe... 
saya suka ikut orang berjalan-jalan.
kalau nampak ibu saya pakai tudung memang saya nak ikutlah.


sekarang saya batuk, selesema dan demam.
doakan saya cepat sembuh ye!!!


my foot: si kecik yang lasak walaupun sakit. malam-malam je baru meragam lebih sikit! huhuhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. Warh Warh dah makin bijak dak tecik ni.. Bagus!! Bagus!!

    ReplyDelete
  2. bdak2 skang semakin cepat belajar kan?

    ReplyDelete
  3. @ Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil

    alhamdulillah...
    hehehe...

    ReplyDelete
  4. @ BIONIC WOMEN

    tu la...
    advance terlebih..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign