Fresh from the owner...

15 July 2010

Nyum... nyum... nyum... Sedapnya! Siapa mahu belanja saya makan?


searched for nasi kat Google Image.
dalam kepala bayangkan nasi putih saja.
tapi yang keluar adalah makanan-makanan yang dimasak.
perh! macam-macam.

tak percaya?
cuba tengok sendiri...

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*






sedap sey!!! kecur liur dibuatnya.
nasib baik aku tak puasa hari ni.
kalau tak, saja je.
hehehe...

ada orang takut nak makan nasi.
especially women.
boleh buat badan naik macam dipam-pam.
ngeee...

aku? tak ada pantang.
cuma pantang tengok je.
tapi badan alahamdulillah... tetap macam itu juga.
ni semua sebab melayan si kecik yang dua orang tu la.
hohoho...

untung ada anak-anak yang lasak ni.
boleh jugak jaga badan.
muahahaha...


my foot: hah, teruja ke nak kawin???!


credit to the owners of the food
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments:

  1. hahaha...teruja juga nk kawin... :P



    jom ke APA KATA HATI pulak,
    KERJA & BLOGGING

    ReplyDelete
  2. nasib baik ada hero n princess..

    ReplyDelete
  3. hehe..sedap betul tgk makanan2 tu..kalau badan tak naik okla..hehe

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign