Fresh from the owner...

13 July 2010

Ini lulus ke tidak Bahasa Melayu masa SPM dulu?


siapa agaknya yang suruh tulis macam ni?
BM masa SPM dulu dapat berapa ye?
huhuhu...
macam-macam yang kita akan jumpa dalam dunia ni.
cuma kita ni antara sedar dengan tak je.
kadang-kadang sedar tapi buat-buat tak nampak.
ngeee....


my foot: kalau terjumpa signboard pelik-pelik dan kamu kurang faham tentang apa yang tertulis, kamu lempang saja signboard tu sekali. harharhar... kata kat signboard tu, "Terima kasih kerana menyakitkan hati saya!"
huhuhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. haha.. mcm2.. jumpa signboard ni kat mana yer?

    ReplyDelete
  2. hahaha ayat bersepahhh!!

    ReplyDelete
  3. aku x paham pe dia ckp do .hahaha .

    ReplyDelete
  4. ni indon mari maa.. haahhah
    xpun signbod utk org sengau

    ReplyDelete
  5. haha xD ayat SPM die mgkin x power..tp, mkne die amat bermakne! :)

    except the fact that nnt akn ade 2nd life kat akhirat jgak la kan :)

    ReplyDelete
  6. @BUNGA
    diemel oleh seorang kawan.
    lupe mau tanya dia mana dia jumpa ini signboard daa...harharahar...

    ReplyDelete
  7. @kurawk
    ni mesti orang dholu khala kan?

    ReplyDelete
  8. @xazryx
    harus la kena blaja lagi...
    hehehe...

    ReplyDelete
  9. @Miss Izah Mohamed
    muahaha..
    mungkin dan mungkin jugak tidak...

    ReplyDelete
  10. @bhahmz
    akhirat itu pasti..
    dunia bukan hakiki..
    hehehe...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign