Fresh from the owner...

12 July 2010

Hebat betul artis Malaysia ni. Macam-macam kontroversi ada!!!



aku dah baca tentang artis ni dah lama.
cuma tak tahu siapa dia.
semalam keluar Melodi.
hari ni keluar newspaper pulak.


sebabnya dia kena serang dengan ahli keluarga rakan lelakinya.
dekat dengan Balai Polis Damansara pulak tu.
tak tahu siapa yang benar dan siapa yang salah.
tapi kalau sudah namanya artis, bersedialah untuk apa saja.


aku tertarik dengan paparan gambar di muka depan Metro.
macam tak cukup kain je pakai.
skirt yang sangat pendek.

wallah... aku kagum!!!
walaupun iklan kain hari-hari keluar tv 
tapi artis-artis tetap kekurangan kain untuk dipakai.


ada sesiapa mahu sponsor kain untuk artis-artis wanita kita?
hmmm... siapa mahu tahu kenapa Tom My Starz LG ini dibelasah?!
kamu boleh klik di sini ye.


my foot: tunggu sajalah kebenarannya nanti!!!


pic credit to mstar.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 comments:

  1. emmm patut dijadikan model untuk dicontohi oleh orang sekeliling.. tapi.. emmmmm entahla apa nak jadik ngan dunya artis nieh...

    // klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

    ReplyDelete
  2. @velasrizal
    tu la kan?
    entah apa-apa la dia orang ni...

    ReplyDelete
  3. @iddinm
    nak jumpa cerita yang baik-baik pun payah kan?
    especially yg seksi-meksi macam ni la...

    ReplyDelete
  4. @miMiE aZiMaSK ^V^
    betul la tu. amik iktibar...
    bila kata artis tak patut jdk ikon, melenting pulak...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign