Fresh from the owner...

18 July 2010

Bila Cut Tari sudah mengaku salah, Ariel masih menegakkan benang yang basah dan Luna Maya juga ikut Ariel untuk sama basah!!!


semalam dan juga hari ini ada berita tentang Ariel Peterporn yang tak sudah tu. apa??? susah sangat ke untuk Ariel tu mengaku salah? siapa suruh dia pandai buat dan simpan benda yang tak sepatutnya. padan dengan muka Ariel. kalau atas dunia bebas sekalipun, di atas sana belum tentu. seronok barangkali sebab dapat makan artis-artis wanita yang jelita sebab itu dia buat rakaman.

atau barangkali juga, video itu untuk simpanan peribadi. hebat menjadi Ariel Peterporn. orang lain belum tentu boleh buat sebagaimana yang dia lakukan. artis itu dia pegang... artis ini pun dia dapat. orang lain dapat apa? dapat bekas Ariel je. boleh bangga diri apa!!!


kalau mengaku salah, bertaubat... itu kan ke lebih baik. Cut Tari sudah mengaku salah. Ariel masih mahu menegakkan benang yang sama. Luna Maya pun turut sama ikut jejak langkah si kekasihnya itu. berita semalam mengatakan, Luna Maya akan disingkirkan daripada universiti jika benar dia didapati bersalah.

sudahlah maruah tercalar. akan dibuang universiti pula. karier pun sudah tidak menentu. semua itu penangan Ariel. kesian!!! Ariel itu lelaki. kesannya cuma sedikit berbanding dengan dua selebriti wanita ini. padah sendiri yang cari. kesian pun tak ada guna!!!

Cut Tari kata populariti Ariel yang menjeratnya. tambahan pula Ariel itu ganteng orangnya. huh! gantung lagi baik daa...

>> boleh klik ini jika mahu tahu  <<


my foot: tak boleh nak salahkan sesiapa. hanya salahkan diri sendiri sebab cuai dan terleka.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. Sengaje nk cari masalah la tuh..
    baik ngaku je, terlepas dunia pun x guna :D

    ReplyDelete
  2. eh bukan ariel dh mengaku ke?

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign