Fresh from the owner...

21 July 2010

Beauty is in the eyes of the beholder!!! Cantik itu abstrak!!!


cantik itu abstrak. kalau kita kata cantik, orang lain belum tentu.
begitu jugak sebaliknya.
walaupun hakikat sebenar, semua orang dilahirkan sama je.
kita ni je yang pandai-pandai bezakan.
betul tak?
ngee...


ini keluar dalam harian metro.
katanya kecantikan wanita akan jadi sempurna pada usia 31 tahun.
hah, jangan memain!
31 tahu okay.
bukan 21 dan bukan 11 mahupun 17 tahun.


jadik pada kamu-kamu lovely ladies...
jangan takut tua.
enjoy your age...
sebab semua tu cuma angka.


apa yang penting...
yang tersimpan di dalam.
bersih di dalam, bersih juga la di luarnya.

>> kamu boleh ke SINI untuk tahu lebih lanjut <<


my foot: i'm enjoying my life. kadang-kadang tak sedar pun umur berapa sebab sentiasa rasa muda. harharhar...



sumber berita daripada HMetro Online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. lambat lagi dni 31 tahun. hehe...


    kak, semua tu ada kat label... ni linknya.. http://www.ardinihumaira.com/2010/07/jawapan-dari-pihak-nuffnang-berkenaan.html

    ReplyDelete
  2. @ ardinihumaira

    lambat ek? hehehe...

    thanks sis!!!

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign