Fresh from the owner...

16 July 2010

Bakal menggegarkan dunia badminton!!! Jangan main-main dengan dia ni...


ni bakal atlet baru. baru jumpa ye dan sangat berbakat.
bukan senang nak carik atlet pelapis sekarang ni.
jangan lupa ambik dia jadik atlet negara.
harharhar...

itupun kalau dia mahu sebab dia ni memilih sikit.
tak mahu pakai seksi-seksi kecuali kat rumah je.
hah, memang tak ada harapanlah kan?

jom layan video dia ni kejap...

video



my foot: hmmm... encik suami pun tak tengok lagi aksi si kecik ni!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign