Fresh from the owner...

18 July 2010

Apa yang dia orang cuba buat tu? Ouuuchhh...


sangat kreatif!!! itu first impression aku.
kita belum tentu terfikir nak buat semua ni dengan pensel kan?
kadang-kadang malas nak fikir, betul tak?
setakat nak conteng-conteng meja dengan lantai tu boleh la.
tak gitu? hehehe...


tapi dia orang ni memang kreatif.
dengan pensel pun jadi.
kalau parang ke pedang ke...
agak-agak boleh jadik macam ni jugak ke?
jom kita tengok...

ni pensel..






and last but not least...


yang  kerusi tu jangan pulak sampai terduduk.
menjerit nanti...
tajam-tajam ye mata penselnya tu.

amacam???
kreatif tak dia orang?
kita kreatif tak?
hehehe...


my foot: masa kecik kreatif. dah besar ni macam malas nak kreatif pulak. ngehngehngeh....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. ishh melampau lampau kreatifnyaa nii xD

    ReplyDelete
  2. kreatif...semua bnda ada nilai seni..hehe

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign