Fresh from the owner...

17 June 2010

Ini ke bakal pelakon cilik terkenal tu?


bukan senang nak cari pelakon cilik sekarang. susah!!!
sebab bukan semua budak kecil boleh berlakon.
bila dah jumpa seorang tu... terus grab!!!
jangan tunggu-tunggu.
takut nanti dia dah tak nak berlakon lagi dah.

ini la pelakon harapan yang kita nanti-nantikan.
tengok la aksi dia berlakon menangis. hahaha...
sangat kelakar la si kecik ni.
suruh menangis, dia menangis.
suruh ketawa, dia akan ketawa.
very supporting and supportive.





ikhlas ke senyum tu Yang?
entah-entah berlakon jugak tak?
ngeee...
geram tengok gelagat dia sekarang ni.
macam-macam ada.


my foot: mulut dia macam bertih jagung! bercakap je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign