Fresh from the owner...

20 June 2010

Happy Father's Day!!!

today is Father's Day..
kebanyakkan entri pun pasal ni jugak la.
wish all the fathers (the good ones) out there...
Happy Father's Day!!!
may your life will be blessed by Allah always...



to my father:

terima kasih kerana menjadi bapa yang terbaik di dunia ini.
walaupun kadang-kadang telinga ni  macam berapi je tiap kali kena leter,
tapi Abah dah jaga kami adik-beradik dengan baik.

terima kasih daun keladi...
(walaupun aku tahu abah aku mana baca blog aku ni. hehehe...)


to a dear husband and father to the two angels:

thank you for being there,
thru good and bad times.
thanks for caring and sharing.
thanks for the love that you've given us!

thank you and you are... I can say... err... hadiah terbaik daripada Allah SWT!!!
(tahu aku ada blog tapi tak tahu la sama ada encik suami ni baca ke tidak!)

SELAMAT HARI BAPA 2010






my foot: setiap hari adalah hari bapa. tiada specific hari untuk bapa. cuma nak raikan tu kena pilih 1 date je la. kalau hari-hari mahu pengsan dibuatnya. hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign