Fresh from the owner...

02 June 2010

Erk... ada ke ayam 'punk'!?


kat rumah ayah aku ni ada ayam.
jadik pagi-pagi dapatlah dengar kokokan ayam jantan.
anak-anak buah aku ni kalau siang-siang
suka sangat tangkap ayam
nak sembelih la apa la...
ada je aktiviti semasa dia orang dengan ayam.
termasuklah dengan menjerat ayam tu.


memang seksa jadi ayam kat sini. hehehe...
pagi-pagi ni, bila dengar je kokokan ayam...
si adik pergi ke pintu.
dialognya macam ni la...

Adik: De, cuba teka ayam mana yang berkokok?
Abang: Ayam punk!


erk...! ada ayam punk ke kat rumah ni?
tak tahu pulak aku kat rumah ni ada ayam punk.
punyalah hebat sampai suara ayam pun dia orang tahu.


yang ni siap ada kalimah Allah lagi...
punk tu sebenarnya balung ayam.
apa la bebudak ni...
balung ayam pun dipanggilnya punk.
harharhar...


my foot: sakit perut dibuatnya pepagi...




pic credit to Google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. I pun panggil ayam punk....sampai skang..

    ReplyDelete
  2. hehe..ayam punk..nice gak name pnggilan aym tu..hikhik..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign