Fresh from the owner...

06 May 2010

Sudah pukul 4 pagi dan saya masih di sini! Tembus pandang laptop ini!


ada kerja yang menanti.
belum siap pun lagi.
esok pagi dah nak bagi kat budak-budak ni.
tapi saya masih lagi di sini.
berdepan dengan skrin putih ini.



segelas besar nescafe sudah saya teguk
(yang mana kalau encik suami tahu... mati saya! ngeee...)
tapi still fikiran saya kosong.
anak-anak dah conquer katil.
Alya siap mengigau lagi.
jarang dia bercakap dalam tidur.


Anis macam tu jugaklah.
tidur tanpa gangguan.
cuma saya je yang belum-belum tidur lagi.
huhuu...
kenapa ye?
mungkin kerana mengenangkan dia yang tidak berada di sini.
bagaimanalah keadaannya?
redha sajalah.



my foot: adakala bahagia, adakala derita. adakala suka dan adakala duka...



pic credit to google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. gud luck!! smoge siap kerje anda :D

    ReplyDelete
  2. @fitrin
    uwaaa...tidak smpt jgk utk siap.dpt siapkan skt je.mst hangin bebudak tu dgn sy.ngehngehngeh...

    ReplyDelete
  3. @Alynn Notnot
    sendiri crk problem.hehehe...problemnya bila mood untuk semua benda hilang terbang melayang.macam mana tu?

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign