Fresh from the owner...

20 May 2010

Merajuklah tu! Ngeee...


huhuhu...
Alya sekakrang ni sangat garang!
padahal kalau nak dibandingkan dengan orang lain,
dia kecik je.
tapi bila tengok pada baju yang dia pakai...
eh... eh! dah besar la anak ibu.
sebabnya?
baju dengan seluar dah nampak senteng sikit.
(senteng tu singkat la!)


semua orang dia nak lepuk.
abang dengan kakak sepupu dia pun
dia nak hentam jugak.
hahaha...


tapi bila abahnya ada...
macam ni la dia.
merajuk je kalau tak dilayan.
especially kalau abah dia buat tak tahu.
anak manja la katakan.



ni merajuk la ni..
duduk bawak kipas kaki yang tinggi tu.
nak menangis ni.
tapi tak jadik...
abahnya pujuk dulu sebelum dia menangis!
hmmm...



my foot: you will always be my sunshine!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. Baby Development - Month 4 - 6 plak...yay! ^_^

    ReplyDelete
  2. ala shummil dia merajuk..hik hik

    ReplyDelete
  3. ADALAH DIMAKLUMKAN...ANDA TELAH JUGA DI 'TAG' HA HA HA

    ReplyDelete
  4. @a d r e y n i e e l i s y a
    tu la..
    tp kalau ada abahnya, sy suka ngusik dia. lagi la dia hangin!

    ReplyDelete
  5. @DiyanaDaniel
    mmg comel.tp nnti abah dia bising!
    dah2 la usik anak tu. huuhuhu...

    ReplyDelete
  6. anak manja abah dia ni yer........

    ReplyDelete
  7. @UmiMia
    anak manja abah!
    hari-hari abah dok tny anak manja sape.
    kalau jawab ibu, abah buat muka.
    hehehe...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign