Fresh from the owner...

12 May 2010

Maaf kawan-kawan bloggers...


tak berkesempatan nak balas blogwalking...
nanti kalau ada kesempatan yang sedikit tu...
aku balas jugak kunjungan kamu-kamu ke blog aku...
nantikan kedatangan aku dengan sabar.
(hahaha... ayat macam fames gitu!)


thanks sebab visiting.
sekarang ni ada projek sikit.
berkejar-kejaran projek dengan anak-anak yang tak berapa sihat ni
lama-lama aku pun boleh jadik tak sihat jugak.
will visit you later ye dear friends!
ngeee...


my foot: orang memberi kita merasa. orang berkunjung balaslah kunjungannya...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign