Fresh from the owner...

04 May 2010

Erk... beli jugak ke? Huhuhu...

pemberian daripada encik suami sebelum dia balik Johor.
huhuhu...
survey baju sama-sama.
berkenan tapi malas nak beli.
beli baju tidur Alya je masa tu.



tapi satu baju tu kecik sikit.
mintak encik suami tukarkan.
nanti dah tak boleh nak tukar sebab dia dah tak ada kan.
dia keluar sorang-sorang pergi tukar baju.
nak ikut malas.
masa tu dah tengahari.
panas sangat-sangat.
kesian kat budak kecik dua orang tu je.



bila encik suami balik..
dia tambah satu lagi baju tidur untuk Alya.
pattern sama... kaler je berbeza
(itu pun aku suruh beli! hehehe...)



tapi yang buat teruja and senyum dengan perangai encik suami ni bila...
dia keluarkan ni daripada barang yang dia tukar .

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


baju yang sama-sama survey tu.
dibelinya jugak.
dia kata jangan sampai dia tahu aku suka benda tu.
kalau dia tahu mesti dia beli senyap-senyap walaupun aku kata tak nak.

macam ni jugak la.
dibelinya buat bekal aku makan dengan Alya
or makan sambil mengadap laptop ni.
huhuhu...
encik suami... encik suami...
rindu la pulak saya dengan awak!



my foot: sesekali duduk jauh-jauh ni bagus jugak. imbau kenangan silam. ngeee...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign