Fresh from the owner...

30 May 2010

Apa yang dibuatnya tu? Skodeng ke?


dia suka sangat imitate apa yang orang buat
atau apa yang orang cakap.
kadang-kadang dia tanya aku...

"Ibu nak semayang ke?"

"Ibu nak mandi ke?"

memang banyak tanya dan sangat suka bercakap.
kecuali la kalau dia sakit... dia akan bercuti daripada bercakap.
hehehe...


aktif dan kurus sebab susah sangat nak makan nasi.
bahagian ikan yang dia paling?
EKOR!
(encik suami cakap, menurun perangai aku. suka makan dulang tulang.)
ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan?


ini aksinya lepas aku siap solat.
tengah lipat telekung, dia datang.
terus solat cara dia and siap baca doa lagi.
tapi tak sempat nak snap sebab dia baca doa cepat sangat.
ngeee...


tapi makcik kecik ni tersilap arah kiblat la pulak.
dia membelakangkan kiblat sebab asalnya aku ada depan dia.
bila nak ambik pics, aku lari ke tepi.
Alya ni sampai ke sudah tak betulkan arah kiblatnya.
hahaha...






my foot: macam encik suami la. satu malam tu kejutkan dia bangun solat isyak. tiba-tiba aku rasa pelik je dengan kedudukan dia. kenapa lain ye? rupa-rupanya dia membelakangkan kiblat. hahaha... aku tegur la sebelum dia start solat. kebetulan masa tu baru ubah kedudukan katil. dia jadi keliru. tambahan pulak baru bangun. macam-macam la encik suami ni...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign