Fresh from the owner...

16 April 2010

Wow! Nak makan ke simpan?

bila ada kek yang pelik-pelik

sampai buat orang lain tak lalu nak makan

mesti jugak ada kek yang buat

orang sayang nak jamah...

menarik perhatian sampai rasa nak simpan

dan tengok je hari-hari...

boleh pulak gitu kan?

*

*

*

*

*

*

*


nampak pun sedap je kek-kek ni...

si pembuat pun mesti teliti

kalau tak...

takkan la dapat hasil yang macam ni kan?



my foot: yang mana satu korang akan pilih? makan ke simpan?


pics credit too google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 comment:

  1. saya suke makan saya akan makan la.. wakakka

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign