Fresh from the owner...

16 April 2010

Walaupun nampak jijik, ia masih boleh di makan...

siapalah yang sanggup nak makan semua ni?

walaupun boleh dimakan tapi...

erk, tak apalah!

bagi orang lain je la makan ek...



jumpa ni tadi pun masa tengah tengok deco untuk cakes...

tu pun terkesan lepas masuk contest Dalissa...

dah google, macam-macamlah keluar...

ada jugak orang yang sanggup tempah kek macam ni.

tak sanggup saya nak makan...

huhuhu...


pics credit to google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. btl la anis...klu sya mmg x lalu la nak makan klu beginilah rupa bntknyer....iskh3....ada jg yg nak pattern cam ni...mcm2

    ReplyDelete
  2. euww~ bole hilang seminggu selra makan cmni. HEHE.

    ReplyDelete
  3. Ismaliana:

    tu la...kalau sedap sekalipun tak lalu sy nk mkn...

    ReplyDelete
  4. sofia:

    seminggu je kira oklah..jgn smp sebulan dh la.hehe...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign