Fresh from the owner...

21 April 2010

Untuk hari ini... kau akan bersama tuan ke-2 mu! So, behave!




bukan aku tak sayang
sayang!
walaupun apa je kekurangan kau
aku sayang.








tapi aku nak buat macam mana
tuan ke-2 kau memerlukan kau hari ni.
jadik adalah ruang untuk aku
sambung buat benda lain.







kalau tak...
tak jadik kerja.
asyik nak tengok kau je
walaupun 24 jam kau dalam bilik
tak ke mana-mana.






ikut la tuan ke-2 kau berjalan-jalan ek.
amik angin la sikit.
segarkan diri kau.
dah lama terperap kat dalam bilik.

ye... ye...
lepas kau balik berjalan-jalan
kita jumpa lagi.
jaga diri kau.
tapi bukan skearang pun kau pergi.
lambat lagi.
ngeeee....


my foot: encik suami nak bawak encik lappy ni jalan-jalan hari ni.


pic credit to google

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign