Fresh from the owner...

07 April 2010

Terima Kasih BEN ASHAARI...

Aku telah diterjah oleh Ben Ashaari yang popular itu. Ini adalah petikan daripada apa yang telah Encik Ben tulis dalam blog merahnya. Terima kasih Encik Ben. Ye.. sudah terang lagi bersuluh (kalau tak ada lampu suluh, pinjamlah daripada jiran anda!) daripada mana nama ANIS ALYA tu datang.

Macam Encik Ben jugak, dulu taksub template aku ni. Semua nak cuba. Konon-konon nak bagi cantik blog la ni padahal ada antara template tu yang buatkan nak loading blog kita ambik masa. Sejak terbaca dalam satu blog tu pasal etika berblogging, aku macam tersedar la sikit. Betul jugak apa yang dia tulis.

Bukan setakat orang nak masuk blog kita pun tension. Kita as owner of the blog pun tension jugak sebab loading slow. Mood nak menulis membuak-buak ni. Tapi slow la pulak. Dah la slow, jam pulak time menulis tu. Siapa yang tak 'hangin' satu badan?

Apa pun Encik Ben, terima kasih untuk komen tu. Hopefully I will be a good mother as what you've written in your blog. InsyaAllah... jadik ibu yang terbaik untuk dia orang... And harap-harap pun you will be a good father and husband as well. hehehe...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. hebat. tahniah utk anda. semoga jd ibu yg baek!




    http://fitridzulkifli.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. insyaAllah dan terima kasih..

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign