Fresh from the owner...

22 April 2010

Seperiuk besar lagi....

nampak tak apa dalam periuk besar ni?
tak boleh nak agak ye apa bendanya?
ok la... ok la...
klunya: berasal dari Thailand.
hah, betul la tu!

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

tomyam campur paling best abad ini
(encik suami la kata. siapa lagi nak puji kalau bukan suami kan?)
ni pun dia la nak makan.
request letak sayur banyak-banyak.
encik suami suka sangat makan sayur.



nak penuh satu periuk besar tu.
dengan sotong, ayam
dan sayur yang pelbagai.
perh... sedap gitu!



petang tu banyak lagi.
bila malam menjelma je...
la... dah kontang periuk tu.



encik suami jangan risau la.
saya dah savekan sebekas untuk encik suami.
saya tahu encik suami suka.
dan saya tahu kat rumah ni
ramai sangat 'pemakan'nya.
hehehe...



selamat menjamu selera ye.
nyum...nyum...nyum...



my foot: suami bukan selalu nak bagi pujian. tapi bila dia bagi tu, memang ikhlas la. jangan pertikaikan pulak.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign