Fresh from the owner...

28 April 2010

Kerana 10 sen...

keratan-keratan ni diemel oleh seorang kawan
diambil daripada majalah I LUV ISLAM
keluaran kumpulan karangkraf.
credit to them.



aku tertarik dengan apa yang cuba disampaikan ni.
kita ni kalau dah 'kaya' sangat...
10 sen yang ada pun kita tak pandang.
walhal berharga duit 10 sen yang kadang-kadang kita sepak je tu.


jangankan 10 sen...
5 sen tu pun mahal lagi harganya tahu tak?!
tengok-tengok sendiri la.
dan hayatilah apa yang tersirat dan tersurat tu...









my foot: klik la pics untuk besarkan kalau tak boleh nak baca! huhu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign