Fresh from the owner...

26 April 2010

Kau main campak je ye...!

yang ni pun sampai hari yang sama ibu belikan Alya lipgloss tu.
tapi ni sampai pagi.
terima kasih ye Sus!



encik posmen, encik posmen...


encik posmen ni kurang asam betullah ye!
apasal encik posmen campak je barang saya ni ikut pintu pagar?
tak boleh ke encik posmen tunggu saya keluar kejap.
tak pun letak kat tempat yang sepatutnya.


ni tak...
encik posmen dah la campak,
pastu hon je bagitahu ada barang depan rumah saya.


mulia sungguh la perangai encik posmen ni.
saya report nanti baru encik posmen tahu!
tapi tak apa...


sekurang-kurangnya encik posmen hon bagitahu.
tak adalah saya pergi tengok dan terjumpa sendiri kan?
kalau tak lagi la saya menyirap tahap sirap.


lain kali encik posmen,
elok-elok la sikit dengan barang tu.
barang berharga tu encik posmen.
kalau saya nampak lagi encik posmen buat macam tu,
saya lempang lutut encik posmen 3 kali.
ingat tu...


my foot: posmen-posmen muda zaman sekarang. macam ni lah gayanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 comments:

  1. tak pon kasi jek makan lempeng sekali..hehehe

    ReplyDelete
  2. ade penah skali dulu, anta pos ekspress.. tinggal sampul aje..
    barang tericir jatuh ke mane ntah..
    org terjumpe ampir 200m dari umah.. cmne ntah leh tercampak jauh cmtu.. pelik2
    men cincai je dorang ni..

    ReplyDelete
  3. ish3.wat kje taw nak siap je.aritu ktepun sme.sampai kemek tin barang tu taw..

    ReplyDelete
  4. atoyis:

    tak blh nak ajak mkn lempeng...
    lps campak, dia hon and blah trs...

    ReplyDelete
  5. Miss Izah Mohamed:

    tu la...
    mcm mana dia bwk smp brg pn blh jatuh.
    cuai betul la posmen tu...

    ReplyDelete
  6. beLLa:

    susah jgk kan?
    tak pos, tmpt nak beli tu jauh.
    tak pn bile beli brg online...
    jdk cmtu risau jgk...

    ReplyDelete
  7. lempang lutut 3 kali... hikhik

    pandai mengayat lah.. hikhik

    Comment my new entry gak..klik sini laju-laju



    ReplyDelete
  8. AiZ:

    tu pun kalau sempat kejar dia.huhuhu...

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign