Fresh from the owner...

12 April 2010

Kalaulah anak-anak kita macam ni, boleh pengsan dibuatnya!

ni suri cruise...

comel kan budak ni?

macam muka mak dia, katie holmes.

tapi bukan tu yang aku nak cerita.

budak ni hidup mewah.

baju dia pakai sekali je.

tak pernah pakai dua kali.

mewah gila.

kalau anak-anak kita la macam ni...

boleh pengsan dibuatnya.

huhu...

kecik-kecik pun dah pakai heels.

susah jugak kalau fashionable sangat.



my foot: berbelanjalah seadanya. selagi tak perlu, buat apa nak membazir kan? bila dah tak ada duit nanti baru tahu susah senang hidup...


pics credit to pakcik google
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 comments:

  1. nak buat cemano
    makpak die yg ajar
    huhuhuh~

    ReplyDelete
  2. tu la pasal..
    susah la kalau mcm tu kn?

    ReplyDelete

Peringatan

Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan mana-mana pihak kecuali jika saya meletakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima kasih.

Sal Ya
✿ Rumah SalYa ✿ © . Designed by MaiGraphicDesign